Startsidan

Lite träning

Nu har jag äntligen lite tid att blogga, jag sitter nämligen i olika benmaskiner på gymmet. Jag är inte helt fri från snor än men lite lätt styrketräning ska jag nog klara av.

I tisdags var det ju Blodomloppet och eftersom jag hade ont i halsen fick jag promenera i stället för att springa. Det var i och för sig lika bra eftersom jag inte har kunnat springa ordentligt sedan början på februari på grund av vadskadan och magsjuka. 

I morse när jag skulle lämna Sammy på förskolan blev jag lite stressad eftersom det såg helt dött ut. Det var inga bilar på parkeringen och inga barn lekte på gården så jag trodde att det var stängt. Som tur var var det inte det så jag blev svettig i onödan.

När jag har friskvårdat klart ska jag duscha här i lugn och ro och sedan ska jag hämta lillhjärtat på förskolan. I kväll ska vi umgås med mamma och pappa, precis som vanligt när hanen inte är hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback