Startsidan

Snabba och närgångna

För att jag ska få högre lön efter min utbildning så behövde jag kopiera intyget och skicka det till min chef. Tyvärr råkade det fastna i kopiatorn och det hade ju kunnat sluta illa men som tur var kunde en kollega hjälpa mig med sattyget.

I kväll hade jag fotbollsmatch men det gick inte så bra för mig. Laget vi mötte hade en spelstil som inte alls passar mig så jag kände mig hela tiden ett steg efter. När jag kom hem kom jag på att det var Eurovision Song Contest så jag surfade in på svtplay och kikade lite. Jag spolade tillbaka och tittade på Robin och sedan var det dags för resultatet. Det känns som att det räcker, det jag såg av snabbreprisen var inte så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback