Startsidan

Helt okej omgivning att träna i

I dag på kvällskvisten drog jag med mig pappa ut på en härlig skidtur. För att lattja till det lite åkte vi en annan väg än vanligt och det var skitmycket uppför och sedan utför så jag fick öva på att ploga. Jag börjar bli riktigt duktig på det och känner mig inte rädd längre vilket ju såklart gör det mycket roligare att åka. Pappa påpekade dock att jag har en gammaldags stakningsteknik så det får jag väl öva mer på. Kul ändå, jag trodde inte att jag hade någon teknik alls.

När vi bara skulle upp för sista backen sa pappa flåsande att jag är i mycket bättre form än han trodde. Jag passade på att trycka ner det lilla självförtroendet som fanns kvar i hans pjäxor genom att hetsa upp för backen och glida in på gården med ett hånflin över axeln.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback