Startsidan

Pappan låg i ett badkar

I natt sov Sammy hos mamma och pappa så jag fick sova ut. Klockan 6 var jag tydligen tillräckligt snygg för då vaknade jag av mig själv och vid 8 var jag på affären och handlade. Efter en promenad till Iksu satte jag mig och väntade på att cxworx skulle börja och då råkade jag se två kolleger som körde step up. Det var fantastiskt roligt och jag blev lite sugen på att köra det igen (=se min träningskompis köra det). Efter cxworx körde jag bodypump och det gick sådär, det var ingen som hånade mig så jag kämpade inte mitt bästa. När jag hade duschat mötte vi upp min familj på Avion och efter att ha kikat på Samir och Viktor åt vi lunch. Vi gick en sväng på Ikea och då passade Sammy på att försvinna, tydligen hade han hittat en tv som var intressantare än oss. Som tur var blev han hittad och det verkade som att han förstod att det inte var jätteintelligent att springa i väg. På vägen hem tog vi genvägen förbi huset och där fanns det fortfarande en del snö. Dessutom låg alla klinkerplattor på plats och det såg fint ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback