Startsidan

Huset står kvar

Jaså, har du klickat dig in på min träningsblogg nu igen? I onsdags var jag på GRIT strength igen, jag var ju på det passet i höstas, och det gick sådär. Sist skrev jag i bloggen att man med lätthet ska kunna göra utfall med vikt innan man går dit och det kan jag ju nu så jag trodde att det var lugnt. Nu ska jag vänta med att gå dit igen tills jag kan göra armhävningar på fötterna.

I går var det bodypump som vanligt och det gick bra trots mensvärk. Jag ökade vikten på några övningar så jag kände mig stark. Min träningskompis skulle ta det lugnt och bestämde sig därför för att köra med samma vikter som jag hela passet och det hånet förstörde lite av nöjdheten. 

I dag har vi varit vid huset och tittat hur det går för byggnissarna, vi har ju inte varit där på två veckor. Jag tyckte att det såg likadant ut som sist men tydligen har de isolerat och satt upp gipsskivor på väggarna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback