Startsidan

Jag stod inte ens längst bak

I dag skulle jag egentligen gå på ett träningspass som heter step men min väninna blev sjuk så jag gick på cxworx och sh'bam som förra veckan. Jag börjar bli riktigt duktig på att dansa nu, jag fick med alla armar och snurrar tror jag. Det är så nedrans svårt att minnas ordningen på alla steg bara, i övrigt går det bra. Eller alltså, det känns bra, jag vet ju inte hur det ser ut. Vill troligen inte veta heller. 

I övrigt har jag städat en massa i dag och det känns skönt för då kan jag spela piano i morgon efter jobbet. Jag spelade en timme i dag medan Sammy sov, med hörlurar naturligtvis, och det var kul. Jag snöar ofta in på låtar så förutom Für Elise spelade jag Anywhere av Rita Ora om och om igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback