Startsidan

Jag hade platsat

I morse vaknade jag klockan sju och efter att jag hade duschat och kollat i mobilen till klockan nio, utan att Sammy eller Melia hade vaknat, begav jag mig ut för att köpa frukost. När vi hade ätit promenerade vi i drygt en timme för att titta när Lenni spelade fotbollscup. Han var mycket bättre än jag trodde och det var roligt att se! Vi lunchade på ett ställe där de hade fantastiska halloumiburgare med sötpotatispommes, till och med bättre än på Max! 

Jag glömde förresten berätta att en väninna kom förbi på jobbet i går med en påse med presenter till Sammy så att han skulle ha något att göra under flygresorna, så himla snällt!




Kommentarer
Av: Pappa

Big Boy har då ändå bäst cheesefries.

2018-07-15 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback