Startsidan

En fantastisk föräldraledig dag

I dag lät jag mamma ta hand om Sammy lite så att jag kunde träna och det var kanske dumt för jag blev förnedrad. Jag och min träningskompis körde ben i gymmet och jag råkade fastna i en maskin så att han var tvungen att ta bort massa vikter och sedan hjälpa till att pressa bort stången. Men ja, en av oss tyckte i alla fall att det var roligt. När jag hade duschat kom mamma och hämtade mig och då gled vi runt på Ersboda. Jag införskaffade lite träningskläder på rea så nu måste jag hitta en till barnvakt så att jag kan gå och träna igen och testa mina fynd. På vägen hem till min väninna hämtade jag ut Sammys pass och det var fint. Hos väninnan lekte Sammy med hennes barn och vi försökte hinna med att berätta allt som hänt sedan sist vi pratade.Vi blev bjudna på tacos och när vi skulle åka hem fick jag med mig en hel kasse med kläder och skor till Sammy, så snällt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback