Startsidan

Lite för varmt klädd

I dag har jag fått lite tråkiga men viktiga saker gjorda och i övrigt har jag och Sammy mest varit utomhus. Vi gick till affären, lekte i lekparken och hälsade på på jobbet. Först bjöd jag mina kolleger på fika och sedan gick jag till min väninna som jobbar på en annan klinik och snickesnackade lite. När vi kom hem satte vi oss på balkongen med varsin bok och lite vattenmelon. Nu ska jag laga middag och sedan hoppas jag att bebisen somnar klockan 19 som i går så jag hinner fortsätta med det tråkiga som måste göras. Borde jag börja packa också kanske, jag får ju nyckeln till nya lägenheten på fredag.




Kommentarer
Av: Pappa

Släpvagnen är tömd.😃

2018-06-25 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback