Startsidan

Bollarna är falafel

I dag jobbade jag och det gick bra. Jag satt i receptionen ganska mycket och efter att jag hade förklarat hur patienterna skulle ta sig till endoskopienheten var det flera stycken som frågade om de skulle ta samma hiss som de tagit till mottagningen. Jag svarade vänligt att jag inte visste vilken hiss de hade tagit. I matlådan hade jag en intressant blandning men det var faktiskt oväntat gott.

På vägen hem slängde jag ett öga in i skogen en gång och fick se tre hjortar/rådjur/hästar som stod och glodde på mig. Jag förstår att ni är avundsjuka på mitt spännande liv.



Kommentarer
Av: Camilla

Hästar?? Dax att kolla synen tjejen.....försämras drastiskt ju närmare 30

2018-03-03 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback