Startsidan

Vilken härlig dag!

Kolla in det här svinnöjda trafikljuset! Jag fick för mig att jag skulle springa i stället för att köra bodypump på lunchen och jag slog mitt gamla rekord med över 2 minuter. I dag tog 5 km bara 25 minuter och 19 sekunder, trots vidrigt mjälthugg! I och för sig har jag inte sprungit 5 km på löpband på flera år så jag vet ju inte hur dålig eller bra jag har varit. Det känns väldigt bra inför Blodomloppet då jag vill springa under 25 minuter, önska mig lycka till.

Träningslinnet, som jag var tvungen att ta på grund av obefintlig tvättid den senaste veckan, har jag fått av min väninna eftersom det var för stort för henne. Nu har jag äntligen krympt i det men det har fortfarande en rätt opassande färg för min kalla smak. Och ja, det är ett snorpapper jag håller i handen. 

I övrigt hade jag på mig ett fräckt linne som jag köpte i Tyskland 2009. Jag stängde naturligtvis den blåa tröjan, man kan ju inte klä sig hur som helst på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback