Startsidan

Han skulle absolut ha vinterhjälmen

I helgen har det nästan inte hänt någonting. Hanen har varit i Skåne så i fredags åt jag och Sammy middag hos Anna och Imse. Det blev sent så vi sov över där, något som resulterade i att hela lördagen försvann. Självklart var det trevligt att umgås med dem men jag hade tänkt hinna städa och greja. I dag åkte vi och handlade på förmiddagen och när vi var på väg genom trapphuset var det en granne som nös. Sammy tyckte att det var en hund så han pekade mot lägenhetsdörren och sa "vov vov". Jag sa att det inte var någon hund så då höll han för näsan med ena handen och höll den andra på armbågen och kastade huvudet bakåt. Men nej, det var ju ingen elefant heller. 

När Sammy äntligen hade sovit middag gick vi ut och cyklade och lekte i lekparken. Efter ett tag kom mamma och pappa så då bjöd jag dem på middag, smart av mig för då kunde jag hacka rå kyckling utan ett barn runt benen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback