Startsidan

Vi får se hur taggad jag är i morgon bitti

I dag tog jag mig i kragen och satte mig vid datorn för första gången på några månader. Jag märkte ganska fort att det var länge sedan för när jag skulle föra över bilderna från kameran hittade jag inte hålet för sladden och när jag skulle redigera i Photoshop mindes jag inte riktigt hur jag brukar göra. Bilderna är från området dit vi ska flytta men jag tog dem i januari så riktigt så där mycket snö finns det inte nu.
 
Nu ska jag spela lite piano och sedan ska jag gå och lägga mig för i morgon ska jag jobba. Mina kolleger ska börja klockan 6 men jag har tänkt springa till jobbet så jag tänker att jag glider in just före 7. Dessutom gillar jag ju att sova så jag ställer alarmet på 6, om ni undrar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback