Startsidan

Lagfest

I går var jag och Anna på lagfest med fotbollslaget och till en början trodde vi att vi skulle åka hem klockan 20 men sedan råkade vi vara hemma klockan 3. Först åt vi middag och sedan gick vi och spelade bowling. Då kom partyt i gång och i alla fall jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig. Nu är det ju i och för sig bara jag som har fött barn så det kan ju ha varit därför. När vi skulle swisha för bowlingen tänkte jag vara snäll ifall frun till min lagkompis skulle kika i hans telefon så jag skrev "Nina bowling". Anna tänkte lite tvärt om och skrev "bj osv". Det roliga var ju dock att det var hon som betalade honom.
 
När vi hade spelat klart, jag kom trea av åtta, konverserade vi lite och Jessicka som hade slutat jobba kom och umgicks med oss. Vi spelade minigolf och jag puttade som den mästare jag är och vann naturligtvis. Efter spelandet trängde vi oss ner bland några främlingar och efter lite bråk om politik gick de men det gjorde ingenting för de satt och stirrade med simmiga blickar på mig och Jessicka. Att de stirrade på mig gör väl inte så mycket, jag vet ju hur läcker jag är, men Jessicka är 18 år och det var inte äckelgubbarna. En av dem påpekade att det bara var en av männen i vårt lag som var vaken och alltså pratade med dem, lustigt att de inte förstod vad det berodde på.
 
Till slut fick vi med oss gänget till karaokescenen men tyvärr var det bara jag, Anna och Jessicka som vågade sjunga. Eller alltså, jag vågade naturligtvis inte men jag gjorde det ändå. Med egen mick till och med, shit vad jag klättrar på utmaningsstegen! Jag har förmodligen också slagit rekordet i vem som är stelast under ett framträdande. 
 
Sammy fick välja mina kläder.
 
 

Kommentarer
Av: Anonym

Go Girl

2018-10-01 @ 19:08:50
Av: Myh

Sammy har bra smak! 😘

2018-10-03 @ 07:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback