Startsidan

Typ 3 veckor efter korsbandsoperationen

I fredags började jag jobba 25 procent, alltså två timmar om dagen. Eftersom jag inte tar mig någonstans själv jobbar jag hemifrån och det fungerar bra. Jag är lite dålig på att dela upp arbetstiden, vilket jag borde, så när jag har suttit vid skrivbordet två timmar är det som att knäskålen har låst sig och jag måste köra mina övningar för att kunna gå igen. På måndag ska jag till fysioterapeuten igen och då får jag väl se vad hon ger mig för nya övningar, och tycker hon att jag är asbra tänker jag att jag går upp i tid. I lördags promenerade jag till en lekpark som ligger typ 500 meter från oss och det gick bra. Jag använde kryckorna för ibland börjar det göra ont och då är det inte så kul att ha långt hem och inte ha dem med sig. Dessutom kan jag gå lite fortare när jag inte måste vara lika fokuserad på hur och var jag sätter fötterna. 
 
I morgon har det gått 3 veckor sedan korsbandsoperationen och såren ser nog fina ut. Jag har bara tagit bort ett plåster än så jag vet inte hur de andra två såren ser ut, men det jag kan se ser fint ut. Mamma sa att de skulle lossna av sig själva men jag tror att jag kommer att dra av det lilla när som helst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback