Startsidan

Mode är då för roligt!

När jag har lite att göra, eller inte vill göra det jag egentligen borde, brukar jag kolla runt på spännande människors bloggar. Oftast blir det modeintresserade stockholmare som faller offer för mina skratt. De visar till exempel vad de har införskaffat för dagen och poserar i alla möjliga olika ställningar med putande munnar. Men för all del, det är inget fel med det för vem skulle jag annars skratta åt? I och för sig gillar ju jag saker som dom inte gillar men ändå, mode är ju kanske det tråkigaste. Hur roligt är det är se ut som alla andra och spendera massvis med pengar på saker som inte ens passar ihop, bara för att det är modernt. Och man kan ju inte byta stil bara för att modet ändras, det är ju som att byta personlighet då jag anser att man visar sin personlighet med hjälp av klädseln. Nej huvva. Jag är jag och det är inte du, så är det och så kommer det alltid att vara!

Kommentarer
Av: Anonym

Haha det är verkligen så! De har inlägg som heter "dagens outfit" och det är suddiga bilder de själva tagit i spegeln. Jag brukar också skratta, högt och rått.^^

2007-04-03 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback