Startsidan

Händelser idag

Idag var jag och Eric på stan efter att han hade kommit hem från jobbet. Alltaå, det låter så seriöst att han har varit på jobbet, men det har han ju faktiskt. Hur som helst, jag fixade en av alla kurslitteraturer jag måste ha. Det sämsta är att till en kurs ska jag införskaffa några böcker men det står inte vilka. Något som däremot står är att det är viktigt att titta på dem, jag antar att man ska läsa lite, i tid. Jag måste nog slå en signal imorgon. Eric köpte nya jeans och kalsonger och så visade jag skinnjackan jag vill köpa. Han sa att den var fin så jag tror att han tyckte det. Synd bara att den inte var frän för det var det jag hade hoppats på. Jag ska i alla fall spara 800 så jag kan köpa den. Tror jag. Men när jag tänker efter måste jag ju köpa en ny vinterjacka också eftersom jag har haft den jag har nu i flera år. Den är inte så snygg heller. Jag tyckte jag såg smal ut i den när jag köpte den fast det tycker jag inte längre. Kan det vara för att jag har blivit större? Ja det är otäckt det där. Jag skulle vilja ha en sån som på bilden fast inte så lång. Jag testade en sån förra vintern men den var för kort i ärmarna. Jag som trodde att modet var långt och smalt men där måste jag ha hoppat i galen tunna. Eller så är det jag som handlar på konstiga ställen. Eller för att jag köper konstiga kläder. Hur som helst passade den inte. Jag hatar jackor.


Kommentarer
Av: Sofia

hahahhhh, they are aaaall mine... lovleyyyyy. hur sköna som helst och osvåra att gå i.. jag förstår din avundsjuka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback