Startsidan

Här börjar min modeblogg, utan mode.

Nu är jag irriterad! Jag gjorde felet att skriva texten direkt här vilket slutade med att allt försvann. Usch! Men okej, jag skriver om allt. Egentligen var det inte så mycket men.

Nu har jag alltså börjat med min så kallade modeblogg utan mode. Vissa saker kanske är mode men långt ifrån allt. Jag orkade inte fota idag så jag tog bara med dom saker som jag hade kort på eller kunde hitta på internet.

Idag var jag på stan med Hanna och där köpte jag alltför mycket. Bilder på det kommer senare när jag orkar ta fram kameran.

image9

Kommentarer
Av: (FD) MP04-Sandroo

Visste inte att du hade en blogg Nina! Men se vad man kan hitta med några klick hit och dit.
Nu har du en läsare till! ;)
Snygg klänning!
btw, ska snart starta en blogg själv, en ny, inte pa100bloggen. den är skolförpestad >.<

2007-08-06 @ 23:20:51
Av: Carro

Så det här är din nya modeblogg! Inte illa, inte illa. Klänningen var snygg, men jag måste tyvärr säga att Crocs-sandalerna går bort hehe. Snyggt att du gör "collage-grejor" av bilderna. Nu ska jag uppdatera min blogg, som dock inte innehåller mode (ännu?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback