Startsidan

Jag ska kasta skit!

Idag vaknade jag halv åtta. Men nu ska jag vänta till klockan nio innan jag ska fara. Vars jag ska tänker jag inte berätta nu. Om det går bra berättar jag när jag kommer hem.

Igår var ju alltså Sandra här. Det var roligt. Mest när vi satt vid Maxi och tog fula kort. Jag vet dock inte om hon tyckte det var alltför roligt att titta på våran match. Det var inte alltför roligt att spela heller. Helst inte eftersom domaren blåste sönder matchen. Jag brukar faktiskt inte klaga på domare men när sedan en i motståndarlaget säger "Pappa, vad är tiden?" till domaren tycker jag man har rätt att misstänka visst partiskt handlande. Vi kan omöjligt ha stått offside varenda gång. Trots det gjorde vi tre mål och spelade jättebra. Faktiskt.

Och Carolin, jag har ju fräknar överallt på sommaren, det är inte så fint. Och om du vill ha kladdkaka så måste jag hinna baka en först, sen kan du komma.

Kommentarer
Av: Carro

Fräknar är fint!
Mina små fräknar liknar dock mer en mustasch!
På en kladdkaka kan jag vänta hur länge som helst :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback