Startsidan

Minigolf och gigantmiddag

Jag, mamma, Anna och Jonny for och spelade minigolf tidigare idag. Det var roligt för jag vann! Det trodde jag faktiskt inte eftersom det gick så dåligt. Jag tog lite fula kort men dom blev fula för dom är knappt skarpa och så. Trots det tänkte jag lägga upp några bara för att bloggen ska se lite trevligare ut.

Nyss kom jag och Anna hem från Eastern Palace där vi käkade buffé till middag. Det var gott men inte alls lika gott som det brukar. Pekingsoppan var inte som vanligt och det fanns ingen Terriyakikyckling. Är lite tveksam på stavningen där. Det tråkigaste av allt var dock att han som är lik Talal inte jobbade. Besöket blir så mycket roligare då. Jag är lite besviken, märks det?

Förresten har jag bytt visningsbild nu. Tänkte bara ifall någon har missat det.


Kommentarer
Av: Anonym

haha alla har crocs så fult!

2007-08-13 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback