Startsidan

Om ett år smäller det

Nu är vinnaren utsedd. Jag tänker dock inte berätta vem det är eftersom alla mina trogna läsare har sett programmet, eller hur? Dessutom kan det finnas dom som har spelat in det för att se det imorgon. Eller så kanske Sandra i USA läser det här och får veta vinnaren innan hon har sett det på internet. Det vore ju för hemskt!

Nästa år ska i alla fall min gudsyster Jessicka vara med. Hon är en rackare på att sjunga och spela piano kan hon också. Dessutom kommer hon att vinna eftersom hon bara är 8 år då. Bilden här nedanför tog jag på henne när hon sjöng till förra årets bidrag. Jag vet dock inte vilket. Och när hon blir känd, kom ihåg att det var här ni läste om henne. Hehe.

image75

Kommentarer
Av: cassandra

vad söt hon var!

Av: Sandra

Nej. du menar alltså att jag har missat lilla melodifestivalen. ska se om det finns kvar på internet!

2007-09-02 @ 04:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback