Startsidan

Underbart är kort.

Nu, mina damer och herrar, introducerar jag "Ninas modeblogg, utan mode". Jag kommer visa alla tjusiga kläder jag köper och så vidare. Förväntar ni er några "dagens outfit" blir ni dock besvikna. Jag kommer nämligen inte stå och posera i någon fånig ställning bara för att ni ska få tillfälle att skratta. Så lite har jag inte att göra. Självklart kommer det vanliga pladdret finnas kvar. Jag börjar dock inte lägga in bilder på mina nyinköpta kläder nu eftersom jag inte har fotat dom än. Kanske imorgon om jag har tid.

Hur som helst är jag äntligen hemma. Allt hade varit perfekt om Eric hade varit här. Men det är han inte. I alla fall så har sommaren varit jätterolig och allt sånt. Synd bara att vädret inte var så bra. Speciellt i Göteborg. Nu ska jag fortsätta redigera min bilder, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback