Startsidan

Bilder och så

Hej! Det gick halvbra på träningen men nu har jag i alla fall fått veta att det är jag som ska stå på lördag. Det var ju bra det eftersom Sandra troligen kommer dit och tittar.

Förresten skulle jag ju byta bild men det har jag inte gjort som ni kanske märker. Men imorgon kanske. Om jag blir klar med arabiskan vill säga. Sen fick jag just en ide på en bild jag kan ha som bakgrund. Ska testa det sen.

Nu sitter jag här och väntar på en i fotbollslaget som ska komma hit och betala för salamisarna. Det vore ju inte så bra om jag står i duschen när hon kommer. Fast jag kan ju börja käka nånting för det måste ju också göras innan jag går och lägger mig. Och så ska jag göra klart bilden. Men det kan jag göra senare. Om nån undrar alltså. Eftersom jag inte har hett in nån bild på kanske tio år så gör jag det nu. Dom kanske i är så fina men det ser ju i alla fall trevligare ut. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback