Startsidan

Choklad

Goddagens! Nu har jag käkat frukost, läst tidningen, fixat, varit ute med Urax, sett julkalendern och sånt. Nu ska jag packa ner grejerna jag behöver till tyskalektionen och sen tänkte jag börja göra lite chokladpraliner eller vad det heter. Ni vet sånt julgodis med choklad och rom i och så. Dom är goda. Sen om jag hinner kanske jag gör nougatbollar doppade i choklad. Smaskens!

Efter jag har varit i skolan ska jag hem och käka och sånt och sen iväg på träning. Och just ja, jag måste komma ihåg att låna en bok på bibblis på universitetet. Jag tycker det är dåligt att man bara får ha en bok i två veckor. Jag menar visst, en vanlig bok läser man ju ut på den tiden men kurslitteratur då? Den vill man ju helst ha hela terminen. Dåligt.

Nu har Urax lagt upp hakan på sofan för att han vill hoppa upp och lägga sig där. Haha jag fick en bild på honom så jag ska lägga in den. Men det konstiga är att han brukar göra sådär när till exempel nån har lagt sina saker på hans plats. Men nu var det ju alldeles tomt. Jaja. Jag lyfte upp honom så nu är han tyst och snäll.

image292

Kommentarer
Av: Emma

neej vilken söt en:D

Av: eric

hårmonster!

2007-12-18 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback