Startsidan

Införskaffat

Goddagens! Idag har vi varit på Nacka forum. Vi iddes inte fara in till stan helt enkelt. Erics mor skulle ändå och träna så vi åkte med henne. Jag lyckades till och med övertala Eric om att vi skulle fara ut och springa när vi kom hem men självklart började det regna så det kändes inte lika kul längre. Det får bli imorgon istället. Han har ju faktiskt lovat. Nu har vi käkat lunch och så om någon undrar. På Nacka forum köpte vi följande, godis, en glass, en fanta och läkerol. Jag lägger in en bild på godiset här nere, precis som jag lovade. Jag provade däremot vita converseskor, sånna i läder, men jag köpte dom inte. Dom kostade 700 och jag tänke kika om man kan hitta dom billigare i stan först. Skulle inte tro det men det är ju värt att kolla. Sen hittade jag dom chockrosa skinnhandskarna som jag såg förut men dom kostar 400 på Åhléns, om nån vill veta, och det är nog inte min stil, jag har ångrat mig.

image318

Kommentarer
Av: Nina

Har du kollat på Skokanonen dom kanske har skor med halkfri sula det kan behövas här är det snö./L.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback