Startsidan

Julfest

Haloj! Imorgon tänkte jag bjuda på en mysig bildspecial som ni kan skratta åt. Nu ska jag snart käka och byta om och sminka mig innan jag far till julfesten med laget. Jag börjar faktiskt bli stressad. Om en timma ska jag åka och jag kan ju inte klä på mig innan jag har ätit för eftersom jag är som jag är kommer jag spilla. Sen kan jag ju inte sminka mig innan jag har hett på mig kläderna för då kommer jag kladda ut det. Ja, jag har det inte lätt. Men jag skulle ju i och för sig kunna ta på mig smyckena som jag ska ha. Mitt vita nitarmband och ett fint halsband jag fick av Åsa i studentpresent.

Nu ska jag tvärläsa dom viktigaste bloggarna och sen hoppas jag att maten är klar. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback