Startsidan

Lista

Jag snodde en lista av Amelie.

Namn: Nina
Antal kuddar i sängen: Två
Drömmer om: Skitkonstiga saker som inte går att förklara
Favorit-tvprogram: Julkalendern och Idol
Favoritbok: Harry Potter
Favoritdryck: Fanta
Favoritfik: Kanske Station
Favoritfilm: Sunes Sommar 
Favoritgodis: Choklad, surt och lakrits
Favoritkläder: Mina
Favoritmat: Tacos är nog det bästa 
Favoritmusik: Dia Psalma och tjejer som sjunger fint typ Celine Dion och Helen Sjöholm
Favoritskådis: Oj, jag kan ingen nästan
Favoritfärg: Svart, chockrosa och turkos
Frisyr: Ganska långt och slitet
Går i sömnen: Ja en gång när jag var liten  tänkte jag kissa på pappas jobbarkläder
Har på mig just nu: Grå mjuksbyxor och svart fleecetröja.
Hemsidor: Den här, bilddagboken, sockerdricka, apberget, facebook och sånt
Hårfärg: Nåt brunaktigt
Intressen: Fotboll, innebandy, sång och musik, mig själv och sånt
Kan baka bullar: Kan jag säkert
Ogillar mest hos folk: När dom luktar svett fast dom inte har tränat och massa annat
Senast sedda film: The Heartbreak Kid tror jag det var
Tror på spöken: Ja
Vill åka till: Eric och Tyskland
Ålder: 19
Åt till frukost imorse: Valnötsbröd med ost och juice
Ögonfärg: Bruna

Kommentarer
Av: Carro

Hej Nina. Kan inte du förklara för mig hur man fixar så att ett ord blir en länk?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback