Startsidan

Lösviktstant

Goddagens! Eric brors pappa kom jättetidigt så jag hann inte blogga då. Om ni undrar. Fast det var ju desto roligare eftersom det hände en skoj sak när vi var och handlade mat och sånt. Jag stod och plockade lösviktsgodis när en äldre dam lutade sig mot mig och sa, "ta nu riktigt mycket!". Fast sen sa hon att hon trodde att jag var hennes dotter. Det var roligt.

Nu snart ska Erics bror och hans pappa fara. Då ska vi börja med maten och sen ska vi käka. Om vi inte fryser arslet av oss ska vi gå och titta på raketer senare. Om vi fryser arslet av oss står vi nog på balkongen.

Nu håller Eric och Erics brors pappa på och bäddar sängen. Vilka män alltså. Men hejsvejs och ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Av: Sara

(svar) tack vad gulligt sagt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback