Startsidan

Mitt schema

Idag fick jag ett meddelande av en vän helt på arabiska på Facebook. Intressant va? Nu har jag i alla fall bestämt att fredag ska endast användas till arabiskaläxan. Jag får inte göra någonting då innan den är klar. Skulle den bli klar ska jag göra julgodis. Kan ju vara bra att hinna göra det innan vi far norrut. Imorgon ska jag fara på stan med mamma och på kvällen ska jag träna. Emellan det ska jag göra klart digitala bilder-uppgiften. På lördag har jag innebandymatch i Skellefteå så då är jag upptagen hela dagen. Jag ska ta med någon läxa då så jag kan göra det på bussen. På söndag är det bara lagfest på kvällen så då har jag hela dagen på mig att göra klart det jag inte hann innan. Det vore himla skönt om jag klarade mitt schema. Faktiskt. Då har jag bara några saker kvar innan vi far.

Men ja. Nu ska jag fortsätta med digitala bilder-uppgiften och sen på träning. Fast nu ska jag nog ringa Eric. Hej då!

För att ni ska ha något att göra kan ni kika in på Carros blogg och lyssna på
Karré-Nina.

Kommentarer
Av: Carro

Å jag är länkad! Jag är smickrad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback