Startsidan

Mumsesmask!

Nyss var jag och mamma på Maxi och handlade. Vi ska snart göra i ordning smasksaker som typ ''tomater, rödlök och mozzarellaost", "Guaccemole med dippesaker" och sånt. Jag minns inte så noga. Men gott blir det i alla fall. Och jag är medveten om att jag inte kan stava till avocadoröran. Om en halvtimme börjar Svensson Svensson och det ska vi se så jag kankse måste gå och börja hjälpa till. Sen blir det Babben & Co där Carola är gäst, kan bli skoj att se, och sen Sing-a-long. Det är också rätt skoj även fast jag tycker hon Sussi är lite överdriven.

Det där som jag skrev att jag skulle skriva om idag får komma imogon. Jag måste lägga in bilderna på datorn och sånt och det hinner jag inte just nu. Men ja, ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback