Startsidan

Nästan som vinst!

Hej. Imorse skulle vi samlas till match i Skellefteå 9.45. Jag tänkte att om jag ställer klockan på åtta har jag gott om tid att packa alla grejer, käka frukost, se julkalendern och blogga. Självklart råkade jag ställa den på nio istället vilket gjorde att jag fick lite bråttom. Men jag hann i alla fall.

När jag kom fram så ropade min tränare på mig och kastade en Läkerol till mig. Han hade nämligen skämtat om att han skulle ge mig en för att jag ska prata mer på matcherna, "Makes people talk", ni vet.

Läkerolen gjorde susen för vi spelade lika mot serieledarna, vi ligger åtta, 3-3 blev det. Motståndarna blev nog förvånade och massa av dom började gråta. HAHA! Sen träffade jag Sandra och hennes kära syster för dom kom och kollade. Det var trevlig.

När jag kom hem var gäster här och vi hade lilla julafton. Jag fick bra saker minsann! Bland annat höganäsmuggar som jag önskade mig. Nu ska jag gå till tvn och kika på Babben & Co. Missa inte det! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback