Startsidan

Nina Knightley

Nu ska jag förklara. Jag har en uppgift i Digitala Bilder där jag ska ta en bild på en retuscherad människa och sätta mig själv i samma position och försöka retuschera likadant. Jag valde just Keira för att jag tycker hon är snygg och för att jag är så lik henne. Hehe. Nej det är jag inte. Hur som helst så försökte jag ta kort på mig nu nyss och det gick inte så bra. Det blev helt varmt av lampan som jag hade i ansiktet så jag är helt röd i ansiktet. Sen är jag mycket tjockare än henne så jag lär nog behöva göra rätt mycket sånna mysiga indragningar. Sen så såg jag ju inte vars i bilden jag satt eller hur jag såg ut och det är ju lite svårt. Men jag ska lägga in dom bilderna jag tog och se om nån av dom duger. Ja. Så ligger det till. Nu ska jag pyssla med dom lite och sen är det dags för Leilas jul. Det får ni ju inte missa! Rocky Road eller vad det hette ser kalalsmaskigt ut vill jag lova! För att inte tala om kolan! Dom ska jag göra på fredag!

Kommentarer
Av: Carro

Men det finns ju hur många skådespelerskor som är mycket snyggare och mer karismatiska än Keira! Typ Kate Winslet, Natalie Portman, Alexis Bledel... Nåja. Bara min åsikt. Uppgiften blir säkert bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback