Startsidan

Snart dags att åka

Gud vad länge jag sov inatt! Jag vaknade halv tolv och då klädde jag på mig lite halvt och packade det som går. Sen käkade jag lite frukost och nu har jag läst bloggar. Om ni funderar på vad jag menar med att jag klädde på mig lite halvt så kan jag berätta hur det ligger till. Jag har inte duschat sedan i söndags och jag ska träna ikväll så då orkar jag inte duscha nu heller. Sen har jag ju typ inga kläder eftersom dom ligger nedpackade i väskan. Ni får tycka att jag är äcklig eller så, för det tycker nästan jag med, men jag ids helt enkelt inte. Idag ska jag ju bara ströva runt här och packa och städa lite på mitt rum eftersom jag inte hinner det innan Eric kommer annars. Han åker ju med samma flygplan som jag hit sen i januari. Jag kommer inte att blogga så värstans ofta när jag är hos honom och inte när vi kommer hit heller, men kanske en gång per dag eller så. Vi får se. Han har i alla fall sagt att jag får skriva en gång per dag, kanske mer.

Imorgon eller på lördag ska vi i alla fall in till stan och shoppa lite i mellandagsrean. Det ska bli roligt tycker jag! Jag vet inte om han tycker det men. Han har lovat. Sen så ska jag ta kort på det och visa er kära läsare.

Nu medan jag kommer ihåg det ska jag lägga ner Erics julklappar i väskan så att jag inte glömmer dom. Hej då!

Kommentarer
Av: Gubben

OK! Ligger på rygg, blottar strupen och ger mig. Urax får se ut så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback