Startsidan

Snö överallt!

Godmorgon. Det värsta med december är att julkalendern är så tidigt på morgonen. Eftersom jag vill se den just när jag vaknar måste jag tvinga mig upp nio på helgerna och typ kvart över sju på vardagarna. Då är inte jag uppe. Men nu såg jag att man an se på internet. Det hade jag kanske kunnat lista ut själv men det tänkte jag inte på. Men ja, det är ju perfekt! Då kan jag sova tills jag vaknar och sen kolla på internet. Jag är ju så smart! Ehm, då var det inget.

Jag har i alla fall just käkat frukost och här snöar det kalasmycket. Det är fint och bra tycker jag. Jag älskar snö! Jag ska försöka ta kort ut genom fönstret så ni får se. Idag måste jag göra klart tyskainlämningen och så ska jag ut och gå i den härliga snön med fotbollslaget. Och så måste jag sälja två stycken julskivor för 159 kronor styck. Om det är någon som är intresserad så hör gärna av er.


Tyvärr syns det inte att det snöar men det gör det. Dessutom ser det inte ut attvara lika mycket snö som det egentligen är.

Kommentarer
Av: amelie

vad härligt det ser ut :) här är det ingen snö alls...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback