Startsidan

Hos morfar och Monica

Igår for jag till Morfar. Nu är jag alltså här. Jag saknar Eric alldeles för mycket för att det ska vara hälsosamt och dessutom mår jag dåligt efter helgens diet. Ingen bra kombination. Imorgon eller så kommer mamma hit och så på fredag ska vi, jag, mamma och Eric, dra vidare till Göteborg och mormor. Det kommer med all säkerhet bli roligt. Det innebär däremot att jag inte har tillgång till någon dator, eller rättare sagt internet, vilket i och för sig inte är så roligt. Jag kommer hem någon gång i början av augusti om någon undrar.

Helgen var skojig tycker jag, Hanna och Sandra var ju hos Eric då. Vi var på Gröna Lund, såg Harry Potterfilmen och så badade vi. Nu höll jag på att glömma förresten, vi var och shoppade en dag också. Jag köpte ett helt vanligt svart linne, som bara kostade 39 kronor, och en ful snorgrön kofta. Den är rolig. Jag provade också en klänning som var tjusig så jag gick tillbaka senare på dagen och införskaffade den med. Jag är riktigt nöjd med mina inköp! Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback