Startsidan

IKEA och VISA

Imorse bestämde vi oss för att åka till IKEA. Det gjorde vi också. Innan det svängde vi förbi på Nacka Forum så att Eric skulle kunna sätta in sina pengar. Jag blev däremot stoppad på vägen av en tjej som tyckte att jag skulle skaffa ett gratis VISAkort. Hon pratade om det i minst fem minuter innan hon började berätta kraven för att ha ett. Man skulle vara över 20 år vilket jag alltså inte är. Hon blev chockad och så även hennes kollega. Det var roligt. Sen kom Eric tillbaka från banken så då kunde vi gå. Det finns inte så mycket att säga om besöket på IKEA, jag köpte en chipspåse och en chokladkaka. 14 kronor kostade det mig. Förövrigt håller jag på att läsa första Harry Potterboken nu, igen. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback