Startsidan

Både det ena och det andra

Nu är Eric en fri man. Jag tycker faktiskt att det är lite fuskigt att han får ta studenten nästan två veckor innan mig. Men han har väl kämpat mer än mig de här tre åren så han är nog värd det.

Jag och Susanne var mycket flitiga idag vill jag lova. Vi åkte till stan och framkallade några fotografier som vi ska ha på skärmarna på slututställningen. Jag kan lova er alla att dom blev väldigt fina. Jag är helnöjd! Eftersom det tog en timma att framkalla bilderna införskaffade jag en väska under tiden. Den tycker jag är fin men det tycker kanske ingen annan. Det gör mig dock ingenting.

Innan vi åkte till stan hade vi lite grafisk kommunikation och då fick vi snacka betyg med fröken. Både jag och Susanne tappade våra hakor när vi fick veta vars vi skulle hamna. Hur nöjda som helst vill jag lova (vi fick inte MVG). Fröken sa också till mig att jag är väldigt fyndig, eller nåt, med ord så jag borde bli copywriter. Jag blev riktigt glad för det måste ju betyda att hon har märkt att jag finns.

När det var dags för foto fixade vi frågesportslapparna och åkte senare iväg till ÖB för att köpa diverse saker till slututställningen. Jag älskar att handla när jag slipper betala. I och för sig får jag ju inte grejerna men det spelar mindre roll.

Ikväll verkar det som att alla ska på Sommardroskan men det verkar tråkigt. Jag är för trött och dessutom sparar jag hellre lite pengar till andra viktigare tillfällen.


Kommentarer
Av: annil

jag hörde att Sommardroskan ägde! jag måste vänta tills nästa år innan jag får gå. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback