Startsidan

Lix bättre kort på björn

Idag trotsade jag och Eric regnet och begav oss till Skansen. Det var faktiskt riktigt trevligt men jag vet inte riktigt om det var värt 165 svenska kronor. Jag tog i alla fall massa kort, dom flesta blev sämst eftersom det var så mörkt eftersom det inte var sol, och så fick vi röra en orm. Nu höll jag förresten på att glömma, vi fick en sån knapp också. En sån som man kan sätta på jackan. Det stod "Björnberget Skansen" på dom. Och så var det en bild på en björn. Jag tog faktiskt en fräsig bild på en älg om någon undrar.

Idag såg vi klart Sunes Jul. Det var roligt! Inte att det var slut utan själva avsnitten. Sunes Sommar har jag inte läst ut än dock. Men jag försöker läsa sakta så den inte ska ta slut så fort. Numera har vi inte högläsning längre.

Förresten sprang jag inte imorse. Det var dåligt gjort. Men jag hade huvudvärk så mest var det därför. Men om det blir som jag har tänkt ska jag springa två dagar i rad nu för att komma ikapp. Om jag inte har huvudvärk vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback