Startsidan

På bio utan krig

Idag skulle vi ha farit till Skansen så att jag skulle ha kunnat fotografera fula eller fina djur men så blev det alltså inte. Vi, jag, Eric och Johan, gick på bio istället. Egentligen skulle vi se Die Hard 4 men Johan fick inte komma in så då blev det Spider-man 3 istället. Jag har inte sett ettan eller tvåan och visste inte alls vad den skulle handla om. Jag trodde att det bara skulle vara massa krig och sånt tråkigt. Det var det alltså inte så jag tyckte den var riktigt bra! Det tyckte däremot inte Eric, "det var ju bara två actionscener på typ tre timmar". Herreguuuuuud vad barnslig man kan vara. He...he.

Jag såg sånna högklackade converseskor på Nacka Forum härom dagen men då hann jag inte prova dom. Sånna vill jag i alla fall ha. Men jag vet inte vad dom kostar eller om dom är sköna, troligtvis inte, men det spelar mindre roll. Det finns nog inga snyggare skor. Eller jo, ett par med hög klack från Din Sko. Dom är svarta med en dödsskalle på. Kanske huuuur snygga som helst. Såhär ser dom ut. http://www.dinsko.se/imagesShoes/Large/214785.jpg Men dom kostar 340, tror jag, och det kan man göra annat kul för än att inte kunna gå som folk.

Kommentarer
Av: Mamma

Dom skorna kommer inte du att kunna gå i och får bara ont i fötterna.

2007-07-01 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback