Startsidan

Dans kanske inte är så tokigt ändå

Idag på gympan hade vi dans. Mina förväntningar vad kanske inte de högsta eftersom det hade ryktats om att vi skulle ha fridans. Jag som avskyr allt vad discodans heter blev livrädd och ska jag vara ärlig funderade jag nästan på att bli lite sjuk eller så. Men det blev jag alltså inte utan jag var med. När fröken berättade att vi skulle battla mot varandra på slutet tänkte jag gå hem eftersom jag trodde man skulle dansa discodans själv inför hela klassen. Det skulle jag inte ens kunna göra om jag var full! Hur som helst slapp vi det eftersom vi delades upp i två grupper och fick göra en koreografi i gruppen. Vi körde på "apdans" och jag tror inte jag har skrattat så mycket som jag skrattade idag sen Susanne sa "bingelibong" någon gång i november eller december.
Förövrigt är det väldigt fint väder och då blir i alla fall jag glad. Dessutom går det bra med läxorna och min bantning. I och för sig har jag bara bantat (undvikit godis och sånt) i tre dagar, men ändå. Jag är nöjd!

Kommentarer
Av: Carro

Ooo ooo! *låter som en apa* Haha :D

2007-03-28 @ 17:55:18
Av: Anonym

du e duktig med bantingen verkar det som :) puss

2007-03-28 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback