Startsidan

Camillas dag

Jag har fortfarande inte gjort någon tyskaläxa. Jag måste nog spärra den där Betapethemsidan så jag får något gjort. Inte för att jag vet hur man gör men. Nu har jag i alla fall vunnit tre matcher. Två av dom var mot Camilla, på hennes födelsedag till på köpet. Oj vad hon ska vara ledsen. Förresten, grattis! Jag sa ju det imorse vid tolv, alltså inatt, men det skadr ju inte att säga det igen.

Imorgon ska jag ägna dagen åt tyskan och jag får under inga omständigheter spela Betapet innan den är klar! Så, nu har jag det skriftligt till och med.

Nu är jag trött och lite hungrig så jag ska käka lite och sen sova. Intressant va?! God natt!

Kommentarer
Av: Sara

lyckatill med tyskan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback