Startsidan

Idag och igår

Först ska jag berätta om igår. Urax låg och sov på mina regnbyxor och då tyckte Anna synd om honom så hon la sin jacka och en kudde som våran granne har gjort på golvet. Hängde ni med? Hur som helst. Här nere ser ni hur det såg ut. Visst är han söt, min lilla kissekatt.



dom andra två bilderna är inte på Urax. Dom är på hur det ser ut i köket just nu. Mor och far styckar älg, norrlänningar som dom är. Eller, mor min är ju från Göteborg. Men i alla fall. Dom styckar förresten inte men dom delar upp köttet. Jag föredrar att inte titta för jag tycker det är lite äckligt. Dessutom luktar det ju. Huvva!

Kommentarer
Av: Sara

min son kan inte heller hantera klubban ännu men det kommer väl=)

Av: Daniella

Vad läskigt:P jag kollade på bilderna innan jag läste inlägget och då ser det ut som om ni styckar hunden :P Söt vovve by the way!

2007-11-19 @ 16:04:09
URL: http://caprice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback