Startsidan

Skadeglädje, igen!

Jag for i god till till träningen eftersom jag skulle förbi på Maxi och byta ett par skor åt min mor. Jag var framme på Ålidhemsskolan, där vi tränar, en kvart innan träningen började. Jag satt där och väntade och tänkte att´det ju inte var så konstigt att dom andra var sena eftersom dom skulle se en match innan. Jag iddes dock inte fara dit. Men sen när klockan började närma sig prick tänkte jag att det var ju faktiskt folk som skulle träna men som inte skulle på matchen och dom borde ju ha kommit. Jag tänkte att jag sitter väl här till kanske tio över sen far jag hem. Sagt och gjort. Men just när jag skulle resa mig och gå kom jag på att vi tränar på Gammlia på onsdagar. Det var alltså bara att springa iväg till bilen dragandes på två väskor och köra dit. Men det var rätt bra att jag kom sent för eftersom jag inte har tränat innebandy på länge så hade jag fått ont i knäna om jag hade tränat längre än en timme. Hurra för mig!

Imorgon kommer för övrigt ett smart tips som jag har klurat ut. Missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback