Startsidan

Talanger i köket

Här sitter jag och gör tyskaläxa. Nyss käkade vi en smarrig maträtt som jag hade gjort. Den var god. Som jag just skrev. Det var fisk i ugnen och potatis. Sen var det massa grejer på fisken som gjorde att det blev gott. Persilja och grädde och salt och fiskbuljong. Det skulle vara citronsaft på också men den enda vi hade var i en sån där plastcitron och den gick ut för ett år sedan så den tog jag inte.

Nu snart ska jag skutta upp på mitt rum och byta om inför fotbollsträningen. Förresten så tycker jag vi får ganska mycket tyskaläxa som man ska hinna göra på bara två dagar. Igår hade jag ju träning så då hade jag bara två timmar som jag kunde äta, byta om och göra läxa på. Efter träningen stupade jag ju isäng. I och för sig skulle jag ju ha hunnit idag men tänk om jag hade jobbat eller nåt. Nej där har hon inte tänkt till tycker jag. Men ja, jag kanske ska blogga mindre och plugga emr. Eller. Kanske. Inte. Jag föredrar att göra det som är roligt.

Men ja, nu ska jag nog gå och slänga på mig rätt kläder och sätta i linserna. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback