Startsidan

Det ena och det andra

När jag var ute med Urax kom jag på att jag kanske skulle ha tagit med kameran för att visa skillnaden mellan löven. Alltså för nån dag sen var det löv och nu är det inte det. På samma träd tänkte jag. Men nu hade jag ju alltså inte med kameran så det kunde jag inte göra. Men det är stor skillnad kan jag lova!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på till mamma kommer hem om en timme. Jag är lite hungrig så jag kanske ska hitta nåt smarrigt att äta. Fast det måste ju vara nyttigt för imorgon ska jag ju käka massvis med kakor och grejer. Vi får se vad det bjuds på. Förresten så måste jag och Sandra handla och träna på vad vi ska säga idag. Men hon slutar jobba fyra så det måste vi vänta med. Dessutom är det ju Idol ikväll som man inte kan missa. Jag vet inte varför jag har blivit en sån Idoltönt. Jag som inte gillar att se på tv. Men pauserna är ju hemska. Vad ska man hitta på då?

Igår på innebandyn fick jag nya knäskydd. Kul att mina lår väller ut på sidorna. Men jag ska ju banta så det ordnar sig.

Det mest tragiska med att vara hemma hela dagarna, som jag inte ens har funderat över förrän nu, är att dagens höjdpunkt är när posten kommer. Jag kanske börjar bli gammal. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback