Startsidan

En smaskig hemlighet

Imorse klockan kvart över sex var jag tvungen att stiga upp och följa med pappa till Ersboda. Han skulle lämna den ena bilen så var ju jag tvungen att skjutsa hem honom. Efter det gick jag och la mig igen vilket var väldigt skönt. Nu har jag just vaknat och börjat dagen med en tunnbrödmacka och ett glas mjölk. Idag måste jag ringa ett viktigt samtal men jag kan berätta vad det är när jag har ringt. Det är inte det minsta spännande för alla som inte spelar i mitt fotbollslag men det finns nämligen en liten risk att en viss Sara B kan läsa det här och då förstör jag ju hennes överraskning. Men Sara, du kan hålla koll på hemsidan om du är nyfiken.

När jag har ringt och fixat med det ska jag gå en sväng med Urax och sedan ska jag lägga all kraft på att studera. Nästan i alla fall. Jag måste fixa en grej med bloggen också. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Hanna

Du har väldigt fin design på din blogg :) Ha det bra

Av: Sara

men äru roooooooolig eller ! nu är ja ju nyfiken

2007-10-02 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback