Startsidan

Hål i mål

Äntligen hemma! Igår hade jag jättetrevligt men idag är jag jättetrött. Jag stod en period på matchen och det gick ju käpprätt åt skogen. Eller, jag räddade ett par grejer som var lite luriga men sen släppte jag in fem mål. Och eftersom Malin släppte in sex förlorade vi med 11-1. Men vi får väl skylla på att vi testade ett nytt spelsystem. Vi gjorde faktiskt det, det var inte bara en bortförklaring. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag diska och så. Sen tror jag jag är så trött så jag sätter mig framför tvn och ser på Lilla Melodifestivalen från igår. Bra att det inte stod i tidningen vem som vann, vad jag såg i alla fall, för det hade ju varit tråkigt. Men hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback