Startsidan

Klumprumpa

Nu har jag tuggat i mig tunnbröd, vitlök, fetaost och tomater så nu är det dags att hoppa i säng. Imorgon blir det ju att åka till Skellefteå och nu kom jag just på att jag inte har köpt den viktigaste delen av hennes present. Helvete! Jag måste ju hinna slå in den också. Nu får jag panik. Jag är inte ens säker på att den här grejen finns på Ica här närmast. Och jag vet inte ens om dom har öppnat innan jag ska fara. Rackarns bananer. Jag ligger illa till! Det är bara att gå dit imorgon och titta om dom har öppnat. Det är lite dåligt att det inte står på deras hemsida vilka öppettider dom har. Jag menar det har ju varit samma i flera år så varför kan dom inte bara skriva in det? Osmarta enar det där. Men ja, nu ska jag alltså gå isäng. Det kan ju vara smart så jag hinner sova innan jag ska upp, vid nio/tio. Hehe, det är viktigt att sova, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback