Startsidan

Ljuvliga morgon

En sådan trevlig dag. Det enda otrevliga var att jag glömde ta med mig kameran ut när jag gick med Urax. Det gör jag alltid. Glömmer den alltså.

Lite senare ska jag cykla till stan och träffa Anna. Inte min syster alltså utan en annan Anna. Höhö. Det ska i alla fall bli roligt tror jag. Jag tänkte dock fara lite tidigare så jag hinner köpa något till Sandra H som har fyllt år. Jag ska ju nämligen besäka henne i Skellefteå på söndag. Det bästa med att fara dit, förutom att träffa henne såklart, är att jag ska få födelsedagsfika. Det har jag längtat efter länge!

Nu ska jag nog skriva det första talet som jag ska hålla på retoriken. Jag tänkte tjyva lite av det jag höll i gymnasiet eftersom det var så oerhört jättebra. Tyckte i alla fall jag. Jag gör en liten mindmap sen tränar jag på själva pratet när jag är ute och går/cyklar. Så brukar jag göra och det brukar bli så bra så! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback