Startsidan

Nagellack

Här är mina tjusiga nagellack. Dom kostade 25 kronor styck på Kicks. Färgerna heter, från vänster till höger, 43, 05 och 39.  Det rosaröda är det bästa av dom där tre för det behöver man bara måla ett varv med. Sen det där nagellacksbortagningsmedlet köpte jag på Maxi en gång för 45 kronor och då tyckte jag det var lite dyrt men det var det inte för om man använder bomull räcker det kalaslänge. Jag iddes inte göra det så ordentligt som ni kanske ser. Nu måste jag fortsätta tala vackert. Tjoflöjt!
image193

Kommentarer
Av: Carro

Men Nina, det var ju inte att du hade hört låten på min blogg som var grejen... Du skrev ju "sök upp den låten så jag får lyssna" och det gjorde jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback